برای رسیدن به اهداف باید برنامه ریزی صحیحی انجام داد

سنجری با تاکید بر اینکه مدیریت سبز می تواند ناجی ما در کاهش هزینه ها باشد.گفت:برای رسیدن به اهداف و چشم اندازها ابتدا باید برنامه ریزی صحیحی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز (۹ تیر) در جلسه کمیته سبز با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و استفاده صحیح و بهینه از منابع در اداره عنوان داشت:در راستای اجرای شاخص های عمومی ،شاخص مدیریت سبز می بایست در تمام زمینه ها از جمله مدیریت مصرف انرژی آب، برق، گاز ، مدیریت پسماند و آموزش و فرهنگ سازی و نظایر آن با جدیت پیگیری گردد.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته افزود :اعمال و اجرای صحیح مدیریت سبز یکی از راهکارهای مهم و اساسی در جهت کاهش هزینه ها و ایجاد صرفه جویی است و در این راستا می بایست کار با حساسیت و کار کارشناسی پیگیری و انجام شود.

 

سنجری به بحث فرهنگ سازی و استفاده بهینه و درست از امکانات و منابع در اداره کل اشاره کرد و گفت: از طریق سیستم اتوماسیون اداری می توان برای کلیه همکاران پیام های کوتاه و آموزنده را تهیه و ارسال کرد انتظار این است که کارگروه مدیریت سبز اداره کل با حساسیت سیاست ها و شاخص های مدیریت سبز را دنبال نماید.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای این حوزه ابتدا باید برنامه ریزی صحیحی انجام داد و در ادامه اقدامات سال گذشته را نیز آسیب شناسی کرد.

 

کد خبر 943799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha