مراکز مهم فرهنگی، بهداشتی و درمانی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شوند

آرمان با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدمات، پزشکی و پیراپزشکی اقدامات خوبی باید در شهرستان انجام شود گفت: افتتاحیه مراکز مهم فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی را در آینده در شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «جهانبخش آرمان» صبح امروز(دوشنبه، ۹ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: باید در راستای پاسداری و دستاوردهای مهم انقلاب تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به رویکرد، اهداف و برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناحیه مقاومت صومعه‌سرا افزود: به فرموده امام راحل هر کسی که دل در گرو این انقلاب و نظام دارد و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند به معنای عام کلمه، پاسدار است.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه در عمق بخشی درونی و بیرونی مامور و در همه تهدیدهای سخت و نرم پای کار است گفت: در شهرستان صومعه‌سرا با همکاری همه بسیجیان، پیشکسوتان و رسانه، تمام تلاش سپاه پاسداران این است که از دستاوردهای گران‌مایه نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کند.

 

آرمان تصریح کرد: سپاه صومعه‌سرا به هیچ وجه نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی بی توجه نخواهد بود و با تمام توان در پاسداری از انقلاب پا به پای مردم ولایتمدار جرکت می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تمام افتخار سپاه این است که مردمی و مردم محور است خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که سپاه مشکلی از مشکلات مردم را در همه حوزه‌ها رفع می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه هر جایی احساس کنیم سپاه و بسیج می‌توانند به داد مردم برسند و مشکلی از مشکلات مردم را حل کنند پا به این عرصه می‌گذاریم اظهار کرد: دغدغه ما مانند همه مسئولان اجرای اقدامات خوب برای رفع کم آبی کشاورزان است.

 

آرمان با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدمات، پزشکی و پیراپزشکی اقدامات خوبی باید در شهرستان انجام شود خاطرنشان ساخت: افتتاحیه مراکز مهم فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی را در آینده در شهرستان خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 943921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha