مواد مخدر منبع ویروس اختلال در نبض تولید فکر است

حجت‌الاسلام احمدی مواد مخدر را منبع ویروس اختلال در نبض تولید فکر دانست و گفت: نبض و بستر اصلی تربیت فکر و اندیشه و تولید ثروت مادی و معنوی برای جامعه و خانواده، مصونیت از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «قنبر علی احمدی» امروز (9 تیر) به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگاران بهترین حربه دشمن برای مهار قدرت و پیشرفت یک جامعه را تزریق مواد مخدر به آن جامعه اعلام کرد و گفت: قدرت اعتیاد به مواد مخدر، برای تخریب بنای مستحکم یک خانواده از همه سلاح‌های پیشرفته‌ی روز  بیشتر است.

 

امام‌جمعه شهرستان نور مواد مخدر را بزرگ‌ترین سلاح برای تخریب ذهن، فکر، اندیشه و روان انسان دانست و اظهار کرد: بزرگ‌ترین خیانت پدر  به خانواده، تزریق مواد مخدر به آن خانواده است.

 

وی بر لزوم ضرورت برخورد  و مقابله همه‌جانبه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: مواد مخدر یعنی تزریق بی‌غیرتی، بی به ندو باری و فروپاشی فرد و خانواده ازاین‌رو می‌طلبد همگان برای کاهش آسیب‌های ناشی از سوءمصرف مواد مخدر به‌صورت جهادی پای‌کار بیایند.

 

حجت‌الاسلام احمدی خواستار حضور فعال و مشارکت همه‌جانبه همه دستگاه‌ها و نهادها در امر مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها شد.

 

وی مواد مخدر را منبع ویروس اختلال در نبض تولید فکر دانست و گفت: نبض و بستر اصلی تربیت فکر و اندیشه و  تولید ثروت مادی و معنوی برای جامعه و خانواده،  مصونیت از آسیب‌های اجتماعی است.

 

امام جمعه شهرستان نور بزرگ‌ترین آسیب دنیای صنعتی برای  تأمین آرامش را ابزارهای جعلی همچون محلول روان‌گردان، مواد انرژی‌زا، دستورالعمل‌های تخیلی و احساسی و از همه مهم‌تر مواد مخدر دانست و گفت: متأسفانه امروز جامعه ما گرفتار این ویروس منحوس شده است.

 

کد خبر 943956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha