احتمال بازبینی بودجه ۹۹ در مجلس

خسروی اسفزار با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۹ در مجلس شاید بازبینی و اصلاح شود، گفت: از جایگاه حقیقی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در راستای خدمت به مردم استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسین خسروی اسفزار» در دیدار با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اجرایی نیست و اعتباراتی در این زمینه ندارد اما می توانند مسائل و مشکلات مردم را از مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۹ در مجلس شاید بازبینی و اصلاح شود، گفت: هنر ما به عنوان نماینده مجلس این است که از جایگاه حقیقی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه مطالبات مختلف در حوزه آموزش و پرورش بسیار است، ادامه داد: برای اجرای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش در حوزه نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس امسال ۳۳ هزار میلیارد ریال در سطح کشور اختصاص یافته است که باید برای تخصیص و جذب سهم بیشتری از این اعتبارات برای استان خراسان جنوبی پیگیری های لازم در سطح ملی انجام شود.

 

خسروی تاکید کرد: سهم بیشتری از اعتبارات ملی در صورت ارائه مدارک و مستندات لازم به استان تخصيص می‌یابد.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از انحرافات سیاسی کشور این است که گاهی اوقات افراد اگر دیدگاه متفاوتی با یکدیگر داشته باشند دود آن در چشم مردم می رود، افزود: اکنون مجلس یازدهم به دنبال بهبود و رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است.

 

 

 

 

کد خبر 944044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha