توزیع کارت هدیه و مرغ گرم در بین دانش آموزان بی بضاعت

ایزدی از توزیع ۱۲۰ کیلو مرغ گرم و توزیع ۳۵ کارت هدیه بین خانواده های دانش آموزان کم درآمد بخش سنگر خبر داد.

«رسول ایزدی» با تبریک دهه کرامت و قدردانی از کمک های خیرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در راستای کمک های مومنانه به دانش آموزان اظهار کرد: به همت بسیج دانش آموزی سنگر، ۳۵ کارت هدیه به دانش آموزان کم درآمد این بخش تعلق گرفت.

 


مسئول بسیج دانش آموزی سنگر ارزش ریالی این کارت های هدیه را در مجموع ۷۰ میلیون ریال دانست و افزود: این چهارمین مرحله از کمک هایی مومنانه است که توسط حوزه بسیج دانش آموزی سنگر صورت گرفته است.

 


ایزدی بیان کرد: همچنین ۱۲۰ کیلو مرغ گرم نیز به همت بنیاد برکت امام خمینی رحمة الله علیه در بین دانش آموزان نیازمند بخش سنگر توزیع شده است.

 


وی با اشاره به اینکه تا کنون به ۲۲۱ خانوار دانش آموزان بسته سبد غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۲۷۰ هزار تومان تعلق گرفته است، تصریح کرد: دانش آموزان ۹۰ مدرسه شهری و روستایی سنگر عضو بسیج دانش آموزی هستند.

 



ایزدی ادامه داد: رزمایش مواسات فرصتی ایجاد کرده تا بتوانیم در این ایام به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار نگاه قابل توجهی داشته باشیم.

 


وی اذعان کرد: بسیج خدمتگذار در همراهی دانش آموزان درسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی را اشاعه می دهد و تلاش می کند تا حدودی از مشکلات این قشر و خانواده هایشان کم کند.

کد خبر 944051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha