نقطه عطف جهان گیری اسلام در گرو جهادی در میدان فکر و فرهنگ است

آیت الله علم الهدی گفت:نقطه عطف جهان گیری اسلام در گرو کار جهادی در میدان فکر و فرهنگ است که مورد پذیرش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز (۹ تیر) در آیین رونمایی از کتاب سبک زندگی اسلامی در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: بنیاد پژوهش ها از برکات خالصانه مرحوم آیت الله واعظ طبسی است و صحن هدایتی که در آن دانشگاه علوم رضوی ، کتابخانه و بنیاد پژوهش ها قرار دارد به عنوان یک نماد علمی و فرهنگی در محضر امام رضا علیه السلام است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: به عنوان یک پیرمردی که تجربه هایی از زندگی دارد خدمت شما عرض میکنم آن چیز که آدمی با خودش می تواند به آن دنیا ببرد نه پول است، نه مقام، نه سیاست و نه شخصیت، بلکه تنها چیزی که باعث سربلندی اوست خدمت خالصانه به وجود مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شما عزیزان جوان از سرمایه هایی که می توانید به آن دنیا ببرید، اخلاص و توجه به خداست ، اظهارکرد:امام عصر آن نوکری را میخواهند که به دردشان بخورد.

 

عضو مجلس خبرگان با تاکید بر سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیان کرد :میدان فکر و فرهنگ، میدان وسیع جهاد در راه خداست و ما باید کاری کنیم که در این عرصه به درد امام عصر بخوریم، نقطه عطف جهان گیری اسلام در گرو کار جهادی در میدان فکر و فرهنگ است که مورد پذیرش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد. 

 

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: باید مراقب این فرصت ها باشیم تا به نحو احسن نوکری مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه الشریف را انجام دهیم، انشاالله خداوند بر فیوضات شما بیافزاید و مورد نظر امام عصر باشیم.

کد خبر 944078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha