دهه کرامت فرصتی برای تبیین فرهنگ پاکدامنی و عفاف است

حجت الاسلام غلامی، گفت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین فرهنگ پاکدامنی و عفاف است، باید معارف ائمه معصومین و ارزش ها را بین نسل امروز نهادینه ساخت.

حجت الاسلام«احمدرضا غلامی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت که همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر آغاز شده است، فرصتی برای نهادینه سازی پاکدامنی و عفت در جامعه است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: در زمینه نهادینه سازی و تبیین پاکدامنی و عفت در جامعه اسلامی باید معارف اهل بیت(ع) را در جامعه و بین دختران تبیین کرد.

 

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) الگویی ماندگار و کهنه نشدنی برای همیشه تاریخ است، ادامه داد: دختران جامعه باید با بهره مندی از سبک زندگی ائمه معصومین(ع) و الگو گرفتن از حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه(س) در زندگی سبک زندگی اسلامی را پیاده کنند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه شناخت معارف در سبک زندگی مؤثر است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی رضوی باید در جامعه امروز به خوبی تبیین و ترویج داده شود، باید به زندگی امام رضا(ع) نگاه ویژه داشته باشیم و سبک زندگی رضوی را در جامعه الگو قرار دهیم.

 

وی بیان داشت: اگر بخواهیم الگویی برای کرامت معرفی کنیم، امام رضا(ع) بهترین و کامل ترین الگو است و باید از معرفت، عصمت و اخلاق محوری، روش و منش در زندگی و در همه ابعاد زندگی از امام رضا(ع) و سبک زندگی رضوی الگو گرفت.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی است تا همگان زن و مرد درس معرفت، دینداری، پاکدامنی را بگیرند و دستگیری از نیازمندان، توجه به فقرا را در اولویت قرار دهند.   

کد خبر 944081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha