کاهش حساسیت مردم در مقابله با کروناویروس نگران کننده است

فتح اللهی با بیان اینکه طبق گزارش های دریافتی کرونا ویروس در گیلان همچنان مشاهده می شود گفت: عدم حساسیت مردم درمقابله با کرونا ویروس نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (دوشنبه، ۹ تیر) در جلسه ستاد کرونا ویروس رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی از راهکارهای مناسب مقابله با کرونا ویروس است.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه بی توجهی به این امر بحران کرونا ویروس را تشدید می‌کند گفت: در کاهش بحران همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و امنیتی و همه اقشار مردم با وحدت و هم دلی کنار هم‌ بودند تا توانستیم‌ این بیماری منحوس را در گیلان کنترل کنیم تا این استان در رده استان‌های سفید قرار گیرد.‌


فتح اللهی اذعان کرد: سلامت، اقتصاد جامع و پویا دو اصلی است که همه جوامع به دنبال آن هستند اما در شرایط حاد و بحرانی امروز، سلامت در اولویت برنامه ها قرار داشت و متاسفانه این بیماری اقتصاد را با مشکلاتی روبه رو کرد.‌


وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا ویروس کشور در شرایط سخت تحریم و تهدید قرار داشت خاطر نشان کرد: در این شرایط که کمک رسان و ارسال تجهیزات بهداشت و درمان به‌روی کشور بسته شده بود، کشور توانست سربلند باشد.

 

فتح اللهی ادامه داد: با توجه به گزارش های دریافتی کرونا ویروس در گیلان وجود دارد بنابراین لزوم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در مراسمات ختم و .... از مهمترین راهکارهای ریشه کنی این بیماری در استان است.


وی با اشاره به اینکه حساسیت بین مردم در اوایل شیوع کرونا ویروس بیشتر بود اعلام کرد: کاهش حساسیت در جامعه با وجود این بیماری  بسیار نگران کننده است.


فرماندار رشت خاطر نشان کرد: در کارهای سخت همه باید کنار هم باشیم  تا بتوانیم از این شرایط حاد نیز عبور کنیم.

کد خبر 944128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha