بیش از ۱۱۰۰ بسته حمایتی میان نیازمندان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: بیش از یک‎هزار و ۱۰۰ بسته حمایتی میان نیازمندان متاثر از ویروس کرونا در سطح استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» عصر امروز (دوشنبه 9 تیر) در حاشیه مراسم توزیع بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ بسته حمایتی به مناسبت دهه کرامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بسته‌ها به مناسبت دهه کرامت و با تلاش خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر تهیه و میان نیازمندان متاثر از ویروس کرونا در سطح استان خوزستان توزیع شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: محتویات این بسته‌های حمایتی که شامل اقلامی از قبیل برنج، روغن، حبوبات، شکر، ماکارونی، چای، رب‌گوجه و کنسرو ماهی هستند، از طریق شعب جمعیت هلال‌احمر به دست نیازمندان از پیش شناسایی شده، رسید.

 

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌های حمایتی اضافه کرد: بیش از سه‌میلیارد ریال از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی و منابع جمعیت هلال‌احمر جهت اجرای این طرح هزینه شده است.

 

خدادادی به شرایط اقتصادی ایجاد شده در جامعه بر اثر شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه افرادی که شغلشان در این ایام تعطیل شده و یا کسب و کارشان از رونق افتاده با مشکل معیشتی مواجه هستند و این یکی از عارضه‌های ویروس کروناست که سبب افزایش آمار نیازمندان در جامعه شده است.

 

وی در پایان از خیرینی که با اعتماد خود به جمعیت هلال‌احمر بانیان اصلی این کار خیر و خداپسندانه بودند تقدیر و از داوطلبان این نهاد که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی حلقه وصلی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان شدند، تشکر کرد.

 

کد خبر 944137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha