مراسم خطبه‌خوانی «با اجازه امام رضا (بله)» در بیرجند برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند از برگزاری مراسم خطبه خوانی عقد نوعروسان «با اجازه امام رضا (بله)» توسط خدام حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در بیرجند خبر داد.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت مراسم خطبه خوانی عقد نوعروسان «با اجازه امام رضا(ع) (بله)» با همکاری کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت و ستاد برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند با بیان اینکه اجرای این سنت حسنۀ نبوی در فضایی آکنده از ارادت زوج های جوان و خانواده های آنان به خاندان عصمت و طهارت(ع)، خصوصا حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود، گفت: مراسم عقد رضوی عصر روز پنج شنبه ۱۲ تیرماه توسط خدام رضوی و کاروان زیر سایه خورشید در محل مسجد محمد امین (ص) بیرجند برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه قرائت خطبه عقد برای هشت نوعروس توسط خدام رضوی انجام می شود، افزود: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقلی خانواده ها است و زوجین زندگی مشترک خود را با توسل به سلطان طوس آغاز می کنند.

 

نوروزی ادامه داد: نوعروسان جهت شرکت در این طرح و بهره‌مندی از بسته های متبرک حرم امام رضا (ع) می توانند با شماره ۰۹۳۰۹۰۵۵۴۰۱ در برنامه واتس‌آپ پیام دهند و یا با شماره ۰۹۱۵۵۶۱۲۸۵۲ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 944159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha