برگزاری ۸۷ برنامه محوری با حضور خادمان رضوی در بیرجند

ابراهیمی گفت: به مناسبت دهه کرامت ۸۷ برنامه محوری با آوردن پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم و با حضور خادمان رضوی در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار شبستان  به برنامه های دهه کرامت دفتر آستان قدس رضوی در بیرجند با حضور خادمان رضوی اشاره کرد و اظهارداشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و تجلیل از خادمیاران جهادگر رزمایش مبارزه با ویروس کرونا در حوزه علمیه خراسان جنوبی از جمله این برنامه‌هاست.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی حضور در دانشگاه فرهنگیان بیرجند و سرکشی و دیدار با خانواده جهادگر مرحوم دکتر فخر را از دیگر برنامه های دهه کرامت ذکر کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و شرکت در برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران از دیگر این برنامه‌هاست که با حضور خادمان بارگاه منور رضوی پیش بینی شده است.

 

وی به دیدار خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم بارگاه امام هشتم با کارکنان مرزبانی استان هم اشاره کرد و افزود: حضور در اداره کل ورزش و جوانان و دیدار با دختران فعال اجتماعی، بازدید از کارخانجات شهرک صنعتی بیرجند در راستای جهش تولید، دیدار با گروه های جهادی و بازدید از کارگاه تولیدی ماسک و تجلیل از گروه های جهادی خادمیار از دیگر برنامه های دهه کرامت در بیرجند است.

 

وی حضور در روستای سرچاه تازیان و افتتاح کانون خادمیاری محلی را از دیگر برنامه های خادمان رضوی در بیرجند برشمرد و عنوان کرد: حضور در بیمارستان ولی عصر(عج) و تجلیل از کادر درمانی با حضور خادمان نیز در آخرین روزهای دهه کرامت پیش بینی شده است.

 

ابراهیمی غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان باقریه را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد و خاطرنشان کرد: حضور در روستای گسک، شرکت در مراسم جشن عقد خطبه خوانی رضوی در مسجد محمد امین و شرکت در کارناوال شادی رضوی در سطح خیابان های اصلی بیرجند و مولودی خوانی از دیگر این برنامه‌هاست.

کد خبر 944287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha