عرضه گوشت مرغ منجمد و تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار شیراز

رحمانی گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام فارس آمادگی دارد تا نیازهای گوشت مرغ منجمد شهر شیراز را از طریق سازمان مدیریت میادین شهرداری شیراز تامین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام رحمانی»، امروز (سه شنبه 10 تیر) در جلسه مشترک با مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری شیراز با اشاره به قیمت مرغ گرم در فارس گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام فارس آمادگی دارد تا نیازهای شهر شیراز را از طریق سازمان مدیریت میادین شهرداری شیراز تامین کند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس افزود: سازمان مدیریت میادین به عنوان یکی از کامل ترین و فراگیرترین چرخه توزیع کالای تنظیم بازار در اولویت تحویل گوشت مرغ منجمد قرار دارد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود سازمان میادین بر تحویل و توزیع گوشت مرغ منجمد نظارت دقیق داشته باشد تا همکاری 2 مجموعه به نتیجه مطلوب منجر شود.

«محمدرضا غلباش» نیز در این جلسه با استقبال از پیشنهاد همکاری شرکت پشتیبانی امور دام فارس گفت: شهرداری و سازمان مدیریت میادین، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را از وظایف ذاتی خود می داند.

مدیر سازمان مدیریت میادین شهرداری شیراز افزود: مجموعه میادین میوه و تره بار و تمامی بازارهای تابعه سازمان، آمادگی دارند تا تمام امکانات خود را برای تنظیم بازار اقلام ضروری و پر مصرف شهروندان شیرازی به ویژه عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز وارداتی با نرخ مصوب دولتی به کار گیرند.

وی اضافه کرد: سازمان میادین، همواره جایگاه های مناسب و کافی در سطح شهر شیراز برای عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان قرار داده است.

گفتنی است این نشست مشترک با هدف بررسی روش های توزیع مناسب گوشت مرغ منجمد در شهر شیراز به منظور تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ برگزار شد.

 

کد خبر 944325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha