باید از ظرفیت نخبگان جوان فرهنگی استفاده شود

حجت‌الاسلام موسوی گفت: طراحان فرهنگی بندرماهشهر باید نخبگان جوان و فعال شهرستان را با مشورت و حضور در مجموعه‌های فرهنگی دریابند و بدنه نخبگان و کارشناسان را به اتاق فکر بکشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی» صبح امروز (سه‌شنبه ۱۰ تیر) در جلسه هم‌اندیشی اعیاد غدیر با نهادهای فرهنگی اظهار کرد: تهیه طرح جامع فرهنگی باعث می‌شود از شلختگی و بی‌برنامگی در کارهای فرهنگی خارج شویم و برای رسیدن به این مهم تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از جوانان و کارشناسان نخبه فرهنگی شهرستان در حوزه‌های متنوع که بتوانند تولید فکر و اندیشه داشته باشند، ضروری است.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات شهرستان بندرماهشهر با تأکید بر لزوم اتحاد بین ادارات و سازمان‌ها افزود: طراحان فرهنگی شهرستان باید نخبگان جوان و فعال خود را با مشورت و حضور در مجموعه‌های فرهنگی دریابند و بدنه نخبگان و کارشناسان را به اتاق فکر بکشانند.

 

وی اضافه کرد: جلسات اداره ویژه تبلیغات اسلامی با نهادهای فرهنگی شهرستان مداوم خواهد بود و از تمام عزیزانی که تمایل به همکاری در  این زمینه دارند دعوت می‌کنم در جلسات و هم‌اندیشی‌ها حضور پیدا کنند.

 

«سید احمد محفوظیان» نیز در این جلسه بر لزوم بومی‌سازی برنامه‌های اجرایی مناسب برای استان و به‌خصوص شهرستان تأکید کرد و اذعان داشت: با کمترین‌ کارها می‌شود بیشترین بازخورد را داشت به شرط آینکه کارشناسی شده و دقیق باشد.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در نسل جوان پیشنهاداتی را هم در باب این موضوع عنوان کرد.

 

در ادامه «مجتبی عتیقی» مدیر روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر برخی از نقاط ضعف در مسائل و برنامه‌های فرهنگی شهرستان را بیان کرده و پیشنهاداتی را در راستای ارتقا و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع برای اقشار مختلف ارائه کرد.

 

در پایان نیز «باسم آلبوغبیش» دبیر ستاد غدیر شهرستان گزارشی از تعداد کارگروه‌های این ستاد و نوع فعالیت آنان ارائه کرد و جهت برگزاری هر چه بهتر عید غدیر آمادگی کامل خود و تمام کارگروه‌های فعال را اعلام کرد.

 

کد خبر 944367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha