ضرورت هم‌افزایی نهادهای فرهنگی با دادستانی بندرماهشهر

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در دیدار با دادستان بندرماهشهر بر ضرورت هم‌افزایی نهادهای فرهنگی با قوه قضائیه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی» رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی و «سید احمد محفوظیان» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر به‌مناسبت هفته قوه قضاییه با دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر دیدار کردند.

 

«حجت‌الاسلام موسوی» با اشاره به هدف مهم رئیس قوه قضاییه مبنی بر مردمی‌سازی این قوه اظهار کرد: اداره تبلیغات به‌عنوان یکی از نهادهای فرهنگی آماده است تا در کنار مسئولان شهرستان از تمام فضای نخبگانی، روحانیت معزز، جامعه قرآنی، هیأت‌ها و ظرفیت‌های مردمی استفاده کرده و در تبیین صحیح گفتمان عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری حرکت کند.

 

وی با بیان اینکه بندرماهشهر اکنون در پیک بیماری کرونا قرار دارد افزود: استفاده از ظرفیت فرهنگی شهر و راه‌اندازی یک پویش اجتماعی در جهت رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با این بیماری در شهرستان بسیار ضروری است.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان بر لزوم هم‌افزایی بیشتر نهادهای فرهنگی قوه قضائیه تاکید کرد.

 

«مهدی محمدی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر نیز با استقبال از موضوعات مطرح شده در این نشست، بر تداوم همکاری بیشتر تأکید کرد.

 

کد خبر 944387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha