فیلم‌ «غذای حضرت» در تابستان از شبکه‌های ملی و استانی پخش می‌شود

خواجه سادات پروژه فیلم نیمه ‌بلند غذای حضرت از فروردین ماه سال جاری با حضور ۵۰ نفر از هنرمندان و عوامل فیلم از یک ماه قبل شروع و در تابستان امسال هم پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدعلیرضا خواجه ‌سادات» امروز (۱۰ تیر) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: پروژه فیلم نیمه‌بلند غذای حضرت از فروردین ماه امسال آغاز شد و کارهای تولید آن با حضور ۵۰ نفر از هنرمندان و عوامل فیلم از یک ماه قبل شروع شد.

 

کارگردان فیلم غذای حضرت افزود: فیلم نیمه‌بلند غذای حضرت به سفارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تولید شده، اما متاسفانه برخی همکاری‌ها از سوی مسئولان مختلف از جمله آستان قدس رضوی با عوامل این فیلم همکاری نکردند و امکان ضبط تصاویر و دیالوگ‌های این فیلم میسر نشد و مجبور به تغییر لوکیشن‌ها شدیم.

 

وی با بیان اینکه بهانه این روزها جهت عدم همکاری شیوع ویروس کرونا بوده، اما واقعیت چیز دیگری است، خاطرنشان کرد: در آثار هنری قبلی هم سنگ‌اندازی‌های زیادی از سوی مسئولان آستان قدس رضوی مشاهده شده و این مورد برای اولین بار نیست، گرچه بارها اعلام می‌کنند با هنرمندان همکاری داریم، اما به‌واقع اینگونه نبوده و تنها مجموعه‌ای که همکاری بسیارخوبی داشت نیروی انتظامی بود.

 

خواجه‌سادات تصریح کرد: از تمامی مسئولان مجموعه‌های مختلف به‌خصوص آستان قدس رضوی انتظار می‌رفت که در اثری مرتبط با امام رضا(ع) و غذای متبرک حضرت هست همکاری مناسبی با عوامل فیلم نیمه‌بلند غذای حضرت می‌داشتند.

 

کارگردان فیلم غذای حضرت تاکید کرد: در فیلم نیمه‌بلند غذای حضرت بیشتر از بازیگران بومی استفاده شده و خواستیم که توان هنرمندان خراسانی را به تصویر بکشیم، هزینه ساخت این اثر ۱۵۰ میلیون تومان بوده و زمان پخش آن هم در نیمه‌دوم تابستان امسال و از شبکه‌های ملی و استانی خواهد بود و شاید با موافقت عوامل این اثر هنری در جشنواره‌ها هم حضور یابیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این اثر هنری بخش‌های مختلفی به‌تصویر کشیده شده است، گفت: در این اثر هنری ۶۰ دقیقه‌ای تصاویر فقط از حرم مطهر رضوی نبوده و نیست و در دیالوگ‌های آن از مکان‌های مختلف تاریخی، فرهنگی، مذهبی و گردشگری استفاده شده است.

 

خواجه‌سادات بیان کرد: تمامی موضوعات این فیلم نیمه‌بلند در زمانی که معین شده به‌خوبی به مخاطب بیان می‌شود و مورد مبهمی برای تماشاچی اثر باقی نمی‌گذارد و در فیلم نیمه‌بلند غذای حضرت از زبان و گویش مشهدی و خراسانی هم استفاده شده است.

 

کارگردان فیلم غذای حضرت در رابطه با برنامه‌های بعدی‌اش، تاکید کرد: پس از فیلم نیمه‌بلند غذای حضرت تولید یک سریال و یک فیلم کوتاه را خواهیم داشت که اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 944391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha