۸ رتبه برتر کشوری جشنواره «هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی» به هرمزگان رسید

موسوی، از کسب چهار رتبه دومی و چهار رتبه سومی دانش آموزان هرمزگانی در جشنواره کشوری « هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی » خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سید تقی موسوی » در جمع خبرنگاران از کسب هشت رتبه برتر جشنواره کشوری « هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی» خبر داد و اظهار کرد:  دانش آموزان هرمزگانی توانستند چهار رتبه دومی و چهار رتبه سومی این جشنواره را به دست آورند.


وی افزود: بهار سلیمی و محدثه گرجی در بخش کلیپ و یاشگین نصرتی و حدیث هاشمی در بخش نقاشی توانستند رتبه دوم کشوری را بدست آورند و همچنین آتنا رضائی، ابوالفضل سرخوش، احمد عبدالله زاده، رتبه سوم بخش کلیپ و مائده عباسی نیز در بخش عکس توانست رتبه سوم را به دست آورد.


رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: تاکنون نفرات برتر مقام های دوم و سوم این جشنواره معرفی شده اند و مقام های اول این مسابقات تا 20 روز آینده اعلام خواهد شد و امید زیادی نیز به کسب رتبه اولی داریم.

 

موسوی افزود: با شروع قرنطینه و تعطیلی مدارس،جشنواره "کشوری هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" با هدف ترویج شیوه و سبک زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در ایام کرونا، در سراسر کشور آغاز شد.


وی خاطر نشان کرد: پس از تشکیل دبیرخانه استانی و اعلام فراخوان، دانش آموزان استان آثار خود را در قالب کلیپ، عکس، نقاشی و دلنوشته به دبیرخانه استانی ارسال نمودند. پس از تجمیع و ارسال آثار دانش آموزان به دبیرخانه کشوری در استان فارس ارسال شد.

 

 

 

کد خبر 944448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha