اعزام کاروان‌های «زیر سایه خورشید» به ۲ هزار نقطه کشور

حجت الاسلام رحیمی از اعزام کاروان‌های «زیر سایه خورشید» به بیش از ۲ هزار نقطه کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علیرضا رحیمی» پیش از ظهر امروز (۱۰تیر) در دیدار کاروان خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته کاروان زیر سایه خورشید در یک هزار و ۷۰۰ نقطه از جمهوری اسلامی ایران و ۷۰ نقطه در ۱۷ کشور خارجی حضور یافت.

 

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید از اعزام کاروان‌های «زیر سایه خورشید» به بیش از ۲ هزار نقطه کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه کرامت امسال خبر داد و گفت: سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌های ویژه و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به برنامه های کاروان خدام رضوی در استان خراسان جنوبی، تصریح کرد: از ابتدای حضور در این استان تاکنون ۸۰ عنوان برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید برگزار شده و این برنامه‌ها همچنان تا سالروز ولادت امام رضا علیه السلام ادامه دارد.

 

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه حضور در مناطق محروم، بازدید از خانواده شهدا، تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا از برنامه‎ این کاروان است، ادامه داد: با توجه به شعار سال و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا (ع) به مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی می‌رود و کارآفرینان برتر تجلیل می شود.

 

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید بیان کرد: حضور در مناطق محروم، زندان‌ها و دیدار با خانواده شهدا، نخبگان، تجلیل از گروه های جهادی و دیدار با فعالان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در استان خراسان جنوبی است.

 

 

 

 

کد خبر 944475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha