مددجویان کمیته امداد لرستان از خدمات قضایی و حقوقی بهره مند شد

محمدی فارسانی، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد ۱۸۵نفر خدمات قضایی و حقوقی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جاسم محمدی فارسانی» امروز(10 تیر) در جلسه ای با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: خدمات قضایی و امور حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان خدمات قضایی و امور حقوقی ویژه مددجویان به صورت رایگان ارائه می شود، بیان کرد: ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۸۵ نفر از مددجویان این نهاد خدمات حقوقی و قضایی ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه خدمات قضائی و حقوقی با هدف توانمند سازی مددجویان ارائه می شود، افزود: احقاق حقوق نیازمندان در دعاوی حقوقی و کیفری، آشنایی با حقوق خانواده و تکالیف فردی از جمله سیاست‌های تسریع در توانمندسازی است که توسط اداره حقوقی و وکلای نیکوکار ارایه می‌شود.

 

محمدی فارسانی بیان کرد: برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و ارائه خدمات حقوقی رایگان به این قشر تفاهم‌نامه همکاری با کانون وکلای دادگستری  منعقد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان افزود: هم اکنون تعداد ۷۰ وکیل نیکوکار در دفاتر شهرستانی کمیته امداد در قالب ۲۳ میز خدمت به‌صورت رایگان با مددجویان همکاری می‌ کنند.

 

محمدی فارسانی ادامه داد: پیگیری امور حقوقی و قضایی مددجویان تحت حمایت این نهاد با مساعی مشترک قضات و وکلای دادگستری انجام می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۳ فقره دادخواست و شکوائیه در موضوعات حقوقی و قضایی در راستای احقاق حقوق مددجویان بی‌بضاعت و یا خانواده‌های آن‌ها تنظیم و تحویل مراجع قضایی استان و سایر استان‌های دیگر شد.

کد خبر 944492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha