۲۷۲ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعالیت می کنند

گیلاسی با بیان اینکه مردم و نیکوکاران در طی سال گذشته به صورت نقدی، اهدای کالا و ارائه خدمت ۱۲۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری محلات خراسان رضوی کمک کردند، گفت:۲۷۲ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

«حسین گیلاسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از مراکز نیکوکاری بر پایه مسجدمحوری و به صورت کاملا مردمی از سال ۹۲ در استان راه اندازی شده اند، افزود: با ارائه خدمات از طریق این مراکز در محلات مختلف از پراکنده بودن کار و موازی کاری جلوگیری و انسجام و هماهنگی قوی برای هم افزایی ظرفیتها در جهت رفع نیازهای محرومان ایجاد می شود.

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از فعال بودن حدود ۲۷۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این تعداد ۱۰۰ مرکز در مشهد فعال و مشغول ارائه خدمت به محرومان هستند.

 

وی از همکاری بیش از ۱۰ هزار نیکوکار با مراکز نیکوکاری خبر داد و افزود: کمکهای نیکوکاران به صورت نقدی بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و مابقی به صورت اهدای کالا و خدمات بوده که در اسرع وقت صرف امور محرومان و نیازمندان محله شده است.

 

گیلاسی ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، امور معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی و جهیزیه را از جمله فعالیتهای مراکز نیکوکاری دانست که علاوه بر کمک های نقدی، کالا و خدمات در این مراکز به محرومان ارائه خدمت می شود.

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از نیکوکاران با ارائه خدمات متفاوت در بخش های پزشکی، درمانی، آموزشی، مشاوره، حقوقی و عمرانی درخواست همکاری کرد تا زمانی از اوقات خود را به صورت منظم و یا پاره وقت در خصوص رسیدگی به امور نیازمندان اختصاص دهند.

کد خبر 944494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha