۱۲۸۵ مورد نظارت بر اصناف در شهرستان گرگان/ میزان  بستری بیماران با علائم کرونا در گرگان روزانه کمتر از ۱۰ نفر است

ولی پور گفت: از ۱۰ روز گذشته تاکنون یک هزار و ۲۸۵ مورد بازدید از اصناف شهرستان گرگان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «پروین ولی پور» عصر امروز (سه شنبه ۱۰ تیر) در ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: 11  بیمار با علائم کرونا در روز گذشته در گرگان بستری شدند.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان ادامه داد: از یکم تا هشتم تیر بیماران مربوط به شهرستان گرگان تنها در یک روز 15 مورد بستری رسید و مابقی روزها میزان بستری ما کمتر از 10 نفر بود.

 

وی با بیان اینکه بازدید از بازارها به صورت روزمره انجام می شود، گفت: از 15 اردیبهشت الی 25 خرداد 168 مورد بازدید از برای بررسی ضدعفونی سطوح و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد که در مجموع دو هزار و 388 کیلوگرم مواد غذایی در این بازدیدها معدوم شد.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان یادآور شد: از 10 روز گذشته تاکنون یک هزار و 285 مورد بازدیداز اصناف انجام شده است و همچنین تاکنون 51 مهمانسرا در سطح شهرستان تعطیل شده است.

 

وی از جمع آوری 723 قلیان در سطح شهرستان خبر داد و افزود: 337 مرحله ضدعفونی معابر در سه هزار و 471 محل انجام شده است و تنها در 10 روز گذشته یک هزار و 35 لیتر  مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معابر استفاده شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان  بابیان اینکه نظارت بر نانوایی ها در اولویت کار ما قرار دارد، ابراز داشت: همچنین با نظارت بر مساجد در تلاش هستیم که از برگزاری مراسم عروسی، عزا و تجمع جلوگیری کنیم.

کد خبر 944517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha