گلایه نماینده مردم بیرجند از شورای شهر/مسئولان دیدارهای مردمی در مساجد را بیشتر کنید

خسروی با تاکید بر لزوم ارتباط بیشتر مسئولان از نزدیک با مردم در مناطق مختلف استان، گفت: مساجد فرصت خوبی برای دیدار با مردم از نزدیک است که مسئولان دولتی و به خصوص اعضای شورای باید این ارتباط را هر چه بیشتر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» امروز(10 تیرماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکماه اول تشکیل مجلس جدید، زمان بیشتر صرف تشکیل ساختارهای درونی مجلس شد، گفت: هم اکنون 12 کمیسیون در مجلس شکل گرفته و امید است از 15 تیرماه به بعد کارها برای پیگیری جدی مطالبات مردمی شروع شود.

 

وی با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد مردم است،افزود: مقام معظم رهبری نیز در پیامی که به مناسبت تشکیل مجلس یازدهم داشتند، اقتصاد و معشیت را اولویت مجلس یازدهم قرار دادند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس اظهارداشت: در همین راستا کمیسیون اقتصادی تاکنون بیش از 5 جلسه تشکیل داده است، که امید است خروجی آن بر روی اقتصاد کشور و معیشت مردم تاثیرگذار باشد.

 

خسروی با اشاره به اینکه مردم تاکنون با وجود مشکلات مختلف در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور داشتند و دارند، گفت: تنها راه تشکر از مردم خدمت به انها در همه عرصه ها است که امید می رود در این راه موفق باشیم.

 

وی تشکیل 21 جلسه با مدیران استان، سرکشی از برخی روستاها و شهرستان ها حوزه انتخابیه، بازدید از برخی معادن، دیدار با مردم در مساجد و دیدارهای مردمی در دفتر را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای آشنایی بیشتر و ارتباط بیشتر با مردم و مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: فرصت های بسیار مناسبی در معادن استان وجود دارد که باید شکوفا شود.

 

خسروی ضمن گلایه از اعضای شورای شهر بیرجند به دلیل کم کاری در دیدارهای مردمی و ارتباط با مردم، گفت: اعضای شورای شهر بیشتر به مساجد سر بزنند و مشکلات مردم را بررسی کنند، این موضوع باید در استان به یک برنامه همیشگی مسئولان در راستای کاهش فاصله این آنها و مردم تبدیل شود تا مشکلات گسترش پیدا نکند.

 

 

کد خبر 944569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha