حمایت از طرح «هندسه صدا در خوانندگی پاپ» هنرمند گلستانی

منتظری گفت: «حامد جنتی» یکی از هنرمندان موسیقی گلستان است که «طرح هندسه صدا در خوانندگی پاپ» را مطرح کرده است و برای تهیه این طرح ۱۰ سال کار تحقیقاتی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (سه شنبه 10 تیر) در دیدار با هنرمند گلستانی «حامد جنتی» اظهار کرد: از طرح ها و برنامه های هنرمندان استان گلستان حمایت می کنیم و در صورت نیاز در مقیاس ملی مطالبات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به طرح هنرمند گلستانی «حامد جنتی» برای تدریس موسیقی در دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: بخش هایی از مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ارتباط هستند و در ذیل  این کمیسیون فعالیت می کند و برای ارائه تسهیلات و حمایت از این طرح گفتگو خواهیم کرد.

 

منتظری ابراز داشت: «حامد جنتی» یکی از هنرمندان موسیقی گلستانی که «طرح هندسه صدا در خوانندگی پاپ» را مطرح کرده است و برای تهیه این طرح 10 سال کار تحقیقاتی انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه این شیوه به عنوان یک رشته پودمانی در دانشگاه علمی کاربردی استان به ثبت رسیده است و تدریس می شود، افزود: امیدواریم مرکز دانشگاه علمی کاربردی وزارت ارشاد که فعالیت آنها در حوزه آموزش رشته های هنری است به این هنرمند گلستانی کمک کند.

 

همچنین در این دیدار «حامد جنتی» با بیان اینکه استان گلستان می تواند به عنوان قطب موسیقی مطرح شود، ابراز داشت: مکانی که برای ارائه آموزش به دانشجویان در اختیار داریم کوچک است و نیاز به تسهیلات داریم.

 

 هنرمند گلستانی ابراز داشت: با هزینه شخصی این طرح را پیگیری کردم و برخی از هنرمندان نیز بدون هیچ چشم داشتی با من همراهی کردند.

 

جنتی افزود: در استان گلستان نخستین استودیوی موسیقی را راه اندازی کردم و تلاش کردم که از فضای استودیو برای آموزش موسیقی بهره ببرم و این امر منجر به آن شد که تحقیقی در گویش آواز به وجود بیاید.

کد خبر 944599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha