۳۵۲ شرکت فناوری در گیلان فعالیت می کنند

باستی با بیان اینکه پارک علم و فناوری گیلان دارای هشت مرکز رشد و سه مرکز نوآوری است گفت: ۳۵۲شرکت فناوری در حال حاضر در گیلان فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» امروز(سه‌شنبه، ۱۰ تیر) در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهارکرد: توسعه علم و فناوری کسب درآمد جوانان جویای کار را سهل تر می کند.‌

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه این پارک  دارای هشت مرکز رشد و سه مرکز نوآوری است گفت: ۳۵۲شرکت فناوری در حال حاضر در گیلان فعال است.


وی به حوزه کافه بازار اشاره و اذعان کرد: در بخش کافه بازار در حوزه رشد صنعت برنامه‌های موبایلی نیز استان گیلان به لحاظ سهم برنامه‌های تولید شده در کشور مقام دوم را به خود اختصاص داده است.


باستی افزود: پارک علم و فناوری گیلان در سطح بین‌المللی به‌عنوان دبیرخانه دائمی شبکه کشورهای اسلامی شناخته شده  و از بین ۵۵ کشور اسلامی  ۳۵ کشور دارای پارک و علم فناوری  است.‌

 

وی از وجود بیش از ۴۰۰ دستور پخت غذای منحصر به فرد در استان خبرداد و گفت: از این حیث شهر رشت به عنوان تنها شهر خلاق خوراک شناسی شناخته شده است.

 

رییس پارک‌ علم و فناوری استان گیلان با اشاره به راه‌اندازی فضای کار اشتراکی در پارک علم و فناوری گیلان خاطرنشان کرد: این فضا مناسب برای برنامه‌نویس‌هاست که طرح توسعه فاز دوم آن نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

کد خبر 944623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha