مراسم اختتامیه جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه برگزار می شود

مهلت ارسال آثار به جشنواره استعدادیابی هنری به دبیرخانه این جشنواره به پایان رسیده است و مرحله اول داوری با مشخص شدن منتخبین انجام و مرحله نهایی با حضور داوران و اساتید به صورت زنده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، جشنواره استعدادیابی هنری برای ایجاد بستری سالم و کاملا" رایگان سعی در شناسایی استعدادهای برترهنری و بهره گیری از آنها در فضای فرهنگی و هنری شهرستان ساوه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه برگزار می شود.

 


با توجه به شیوع ویروس کرونا که مشکلات عدیده ای برای همگان ایجاده کرده است این جشنواره برای تزریق شادی و نشاط در خانواده ها با شعار  «کرونا را شکست می دهیم» برگزار می شود.

 

مراحل اولیه جشنواره استعداد یابی هنری ویژه شهرستان ساوه به صورت مجازی در زمینه های خوانندگی، بازیگری، استندآپ کمدی، تردستی، گویندگی و اجرای تقلید صدا و حرکات خارق العاده برگزار شده است.

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره استعدادیابی هنری به دبیرخانه این جشنواره هشتم خرداد به پایان رسیده است و مرحله اول داوری با مشخص شدن منتخبین انجام و مرحله نهایی با حضور داوران و اساتید به صورت زنده برگزار خواهد شد.

 

 

 بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره استعداد یابی هنری پس از داوری نهایی از برترین ها  به شرح ذیل تقدیر به عمل خواهد آمد:

 


نفر اول .لوح تقدیر،تندیس و مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰﷼
نفر دوم. لوح تقدیر ،تندیس و مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰﷼
نفر سوم.لوح تقدیر،تندیس و مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰﷼

 

 

کد خبر 944649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha