۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی دهه کرامت در گیلان اجرا شد

حجت الاسلام مهدوی از اجرای ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی دهه کرامت توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در همه شهرستان ها خبرداد.

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ اسلامی است اظهارداشت: باتوجه به گستره نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دنیای امروز گرایش جوانان به بیراهه بسیار است.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید اینکه جوانان را از کودکی با آداب، سنن و احکام فرهنگ اصیل اسلامی آشنا کنید گفت: بی‌توجهی به این امر مهم تبعات جبران‌ناپذیری بر نهاد خانواده و نیز اجتماع وارد می‌کند.

 

وی اضافه کرد: ماه‌های مذهبی سال فرصتی مناسب است تا جوانان و نوجوانان را با نخبگان و افراد موفق در حوزه قرآنی آشنا کنیم.


حجت الاسلام مهدوی به روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) اشاره و تصریح کرد: دختران امروز مادران فردای جامعه هستند و نقش به‌سزایی در تربیت نسل آینده دارند اگر به این مهم توجه نشود نهاد خانواده تضعیف می‌شود.

 

وی ادامه داد: اگر مردان موفق در حوزه‌های مدیریتی، علمی، فرهنگی و حضور در جبهه‌های نبرد دفاع مقدس و مدافع حرم در نظام اسلامی داشتیم، این مردان در دامان زنان غیور پرورش یافتند که دختران گذشته این مرز و بوم بودند.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت اشاره و خاطرنشان کرد: در این ایام حدود ۹۰ برنامه در شهرستان‌های گیلان با محوریت دهه کرامت برگزار شد.


حجت الاسلام مهدوی اعلام کرد: جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)، تجلیل از دختران نمونه و محافل انس با قرآن و گفتمان دینی و .... از اهم ویژه‌برنامه دهه کرامت این اداره کل در مساجد و هیئت‌های مذهبی گیلان بود.


وی بیان کرد: جشن میلاد امام رضا(ع) ویژه‌برنامه شاخص استان است که به صورت خودجوش و مردمی اجرا می‌شود.

کد خبر 944664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha