​تعویق برنامه‌‌های قرآنی دانشگاه آزاد به علت شیوع کرونا

جشنواره‌ها و مسابقات مختلف قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی عزتی» در رابطه با برنامه‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری گفت: برنامه‌های قرآنی مختلفی برای سال ۹۹ طراحی شده است که بخشنامه‌های این برنامه‌ها نیز آماده شده و به دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور ابلاغ شده که البته این برنامه‌ها هنوز به دلیل شیوع کرونا در کشور اجرایی نشده است.

 

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کشور، امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد نیز با تأخیر و طی پایان تیرماه برگزار می‌شود که همین امر نیز موجب شده است تا زمان‌بندی برنامه‌های قرآنی دانشگاه نیز دستخوش تغییر شود.

 

عزتی با بیان اینکه پیش از این مرحله مقدماتی و بخش کتبی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد برگزار شده و قرار بر این است که مرحله دوم این مسابقات به صورت مجازی و از طریق سایت برگزار شود، گفت: زمان برگزاری این مرحله از مسابقات نیز هنوز مشخص نشده و باید تصمیم‌گیری شود.

 

وی افزود: بخشنامه برگزاری جشنواره هنر و ادب دینی دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی بهمن‌ماه سال گذشته ابلاغ شد که به دلیل شیوع کرونا در کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها، زمان برگزاری این جشنواره و نیز مهلت ارسال آثار آن مشخص نیست. البته پیش از این علاقه‌مندان تا پایان تیرماه جاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را داشتند که این زمان نیز تغییر می‌کند.

 

عزتی در مورد برگزاری مسابقات شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به اینکه بخشنامه برگزاری این مسابقات به تمامی واحدهای مختلف دانشگاه در سراسر کشور ابلاغ شده است، گفت: طی اجرای این مسابقات، فایل‌های ضبط شده متسابقان برای داوری به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال می‌شود و در پایان نیز نفرات برتر پس از داوری فایل‌های صوتی مشخص و اعلام خواهند شد.

 

وی اظهار کرد: در این رابطه و طی هفته آتی، جلسه‌ای با حضور مسئولان قرآنی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد تا در رابطه با زمان‌بندی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد با توجه به شیوع بیماری در کرونا و شرایط خاص کشور تصمیم‌گیری شود.

 

کد خبر 944675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha