برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد ابوالفضل (ع) همدان

زنگنه گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط مسجد ابوالفضل(ع) کوی حصار امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.

«خدیجه زنگنه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین جشن میلاد امام رضا (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری  در مسجد ابوالفضل (ع) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان افزود: مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور اعضای کانون و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عصر پنج‌شنبه(۱۲ تیر) به همراه مولودی‌خوانی  و دادان جایزه به شرکت کنندگان در جشن اجرا می‌شود.

 

وی ایجاد شور و نشاط و ترویج آموزه های دینی را از اهداف برگزاری این جشن عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه های پرمحتوا و جذاب در ولادت های ائمه  اطهار (ع) و بزرگان دینی  در جامعه، ارزش های ناب اسلامی و دینی در جامعه ترویج می شود.

 

وی با بيان اين كه يكی از بسترهای خوب برای پرداختن به فرهنگ اهل بيت(ع) دهه كرامت است، افزود: اول ذيقعده منور به فروغ تابناك حضرت فاطمه معصومه(س) و ميلاد پرخير و بركت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) است.

 

زنگنه افزود: تمام برنامه‌های دهه كرامت بايد محتوامحور باشد، به طوری كه زمينه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم كرده و باعث افزايش معرفت و بينش ما به امام رضا(ع) شود.

 

 

 

کد خبر 944686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha