ناوگان جدید خودرویی راهور و پلیس راه گلستان رونمایی شد/ کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان

عبدی گفت: در راستای توان پلیس راه و راهور هفت دستگاه خودروی سواری به گلستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی عبدی» صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توان پلیس راهور استان هفت دستگاه خودروی سواری به استان گلستان اختصاص یافت که در حوزه درون شهری و برون شهری و در جهت انضباط درون شهری و برون شهری و خدمات رسانی به کاربران ترافیکی به کارگیری می شود.

 

رئیس پلیس راه استان گلستان ادامه داد: همچنین در حوزه تجهیزات الکترونیک دوربین هایی برای نصب بر روی لباس افسران پلیس به منظور ثبت و ضبط تخلفات به استان گلستان اختصاص یافته است.

 

عبدی بیان کرد: این دوربین ها به حسن انجام ماموریت کمک می کند و در صورت تخلف رانندگان و یا افسران در حوزه بازرسی تصاویر ضبط شده پایش می شود.

 

وی ابراز داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا مسافران در سطح استان تردد هستند و طرح تابستانه پلیس از یکم تیر تا ۳۱ شهریور برای ارائه خدمات به کاربران ترافیکی اجرا می شود.


رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد: تصادفات منجر به فوت در استان گلستان ۱۰ درصد و میزان مصدومان این تصادفات ۱۸ درصد از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است .

 

عبدی ابراز داشت: عدم توجه رانندگان به جلو، عدم رعایت حق تقدم در حین گردش و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین عامل تصادفات در سطح استان گلستان بود.

 

وی افزود: جاده های استان گلستان با ۲۳ دستگاه دوربین نظارت و رصد می شود و ۲۲ دستگاه دوربین نیز تاپایان شهریور و نیمه نخست سال ۹۹ در جاده های استان گلستان نصب خواهد شد.

 

 

کد خبر 944704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha