توسعه گردشگری مذهبی با اجرای طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس

«فاطمه شعبانی» به نقش مراکز مذهبی و بقاع متبرکه در توسعه گردشگری مذهبی اشاره کرد و گفت: توسعه امامزاده ابراهیم(ع) سجاس در توسعه گردشگری این منطقه موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بخشدار سجاس امروز در جمع خبرنگاران به روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: این مراکز مذهبی در توسعه گردشگری مذهبی نقش اثرگذاری دارد.

 

فاطمه شعبانی بر ضرورت توسعه و ترویج وقف در جامعه تاکید کرد و افزود: باید آشنایی  کافی در جامعه نسبت به وقف ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این سنت حسنه با تببین وقف در بین مردم حفظ می شود، گفت: موقوفات پشتیبان عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

به گفته شعبانی، خیرین سجاسرود در ساخت مساجد و کارهای خداپسندانه پیشگام هستند، گفت: به همین منظور مساعدت های متعددی در زمینه ساخت مسجد و کمک به بهسازی بقاع متبرکه شده است.

 

این مقام مسئول به وجود امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس در این منطقه گفت: علیرغم وجود چنین ظرفیتی در منطقه مسئولان توجه ویژه ای به آن ندارند.

 

بخشدار سجاس به نقش مراکز مذهبی و بقاع متبرکه در توسعه گردشگری مذهبی اشاره کرد و گفت: توسعه امامزاده ابراهیم(ع) سجاس در توسعه گردشگری این منطقه موثر خواهد بود.

 

به گفته شعبانی، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری در امامزاده سید ابراهیم(ع) سجاس برگزار می‌شود و لازم است از ظرفیت این مکان مقدس استفاده بیشتری به عمل آید.

 

 

کد خبر 944768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha