جایگزینی ترانسفورماتور در ایستگاه حادثه دیده «ملک مکان» شیراز

روغنیان گفت: ترانسفورماتور جایگزین در ایستگاه حادثه دیده «ملک مکان» شیراز تا ۱۵ روز دیگر به طور کامل راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمزه روغنیان»، امروز (چهارشنبه 11 تیر) از آغاز نصب و مونتاژ و  راه اندازی ترانسفورماتور جایگزین  در ایستگاه حادثه دیده «ملک مکان» شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: ترانسفورماتور جدید و تجهیزات جایگزین برای ترمیم و تعمیر تاسیسات این ایستگاه حادثه دیده در شیراز تامین شده است.

 معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس افزود: تجهیزات مورد نظر در حال حاضر وارد ایستگاه شده است و تا 15 روز دیگر در ایستگاه «ملک مکان» نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشترکان برق در شیراز با فرا رسیدن فصل گرما باید مصرف بهینه را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا در شهر شیراز دچار خاموشی ناخواسته نشویم.

روغنیان با تشکر از متخصصان شرکت برق منطقه ای فارس برای راه اندازی ترانسفورماتور آسیب دیده ایستگاه «ملک مکان» بیان کرد: راه اندازی ترانسفورماتور جدید حداقل به 2 ماه زمان نیاز دارد که با همت این متخصصان از زمان وقوع حادثه، ظرف 20 روز به انجام می رسد.

وی ادامه داد: 100 مگاوات از برق این ایستگاه نیز به سایر ایستگاه‌های شیراز منتقل شده است تا احتمال آتش سوزی و خاموشی های ناخواسته کاهش یابد.

  معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس اعلام کرد: برای تامین و انتقال برق پایدار در استان تا اتمام سال، برنامه ریزی جامع و بلند مدتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 944777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha