هرکس از تولیدکننده‌ها حمایت نکند، خیانت به کشور کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هرکس از تولیدکننده حمایت نکند، خیانت به کشور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در نشست فعالان اقتصادی شهرستان ورامین در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کارخانه پلاستیک سحر گفت: جنایات آمریکا قابل فراموشی نیست. امروز جنایات آمریکا بر ضد ملت خود، آبروی نداشته این کشور را برد.


وی گفت: اگر تا دیروز پرچم آمریکا در کشورهای دیگر به آتش کشیده می شد، امروز در خود آمریکا، پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود.

 

محمودی ادامه داد: امروز جبهه جنگ ما جبهه اقتصاد است و خط مقدم این جنگ، تولیدکنندگان هستند که خالصانه و با تمام توان در حال تلاش هستند و باید مسوولان به گونه ای عمل کنند که تولیدکنندگان، آنان را حامی خود بدانند، هرکس از تولیدکننده حمایت نکند، خیانت به کشور کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز تولیدکنندگان، گرفتار پیچ و خم هایی در بانک ها هستند و تولیدکنندگان را زمین گیر کرده است

 

محمودی در پایان به بحث تولید در شهرستان ورامین اشاره داشت و گفت: امروز ورامین در عرصه اقتصادی تولیدات قابل توجهی دارد و اگر حمایت از تولیدکننده ورامینی صورت پذیرد، قطعا موفقیت ها دوچندان خواهد شد.

کد خبر 944815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha