تاکید بر راه اندازی بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی جهرم تا پایان امسال

رحیمی گفت: با توجه به پیشرفت مناسب بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی جهرم، امیدداریم روند احداث این مجموعه درمانی تا پایان امسال به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 11 تیر) در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان سیدالشهدای شهرستان جهرم که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت با تاکید بر پیشرفت مناسب این بیمارستان، گفت: بیمارستان 310 تخت خوابی «سیدالشهدا (ع)» با استفاده از تجهیزات و ظرفیت مناسب درمانی نقش اساسی در خدمات دهی به روند درمانی بیماران به ویژه مردم جنوب استان فارس دارد.

 

استاندار فارس با اشاره به روند پیشرفت احداث این مجموعه درمانی، افزود: با توجه به پیشرفت و روند مناسب بیمارستان «سیدالشهدا (ع)»، امید است تا پایان سال این پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به مجموعه های الحاقی این بیمارستان که به همت خیران در حال ساخت و تکمیل شدن است، بیان کرد: مرکز تخصصی قلب و مرکز درمان ناباروری، 2 مجموعه کاربردی و مورد نیاز جامعه است که به همت خیران شهرستان جهرم در کنار بیمارستان 310 تخت خوابی در حال احداث است.

 

رحیمی با تاکید به ضرورت تسریع در روند احداث این مجموع درمانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار احداث این بیمارستان به وسیله وزارت راه و شهرسازی تامین می شود، توقع است تا مسئولان وزارتخانه و پیمانکار مجموعه با برنامه ریزی مناسب روند تکمیل این مجموعه را سرعت ببخشند.

 

استاندار فارس با اشاره به وجود برخی مشکلات بر سر راه تکمیل این پروژه، همچون آب، برق و... عنوان کرد که در جلسه ای که برای برطرف شدن مشکلات این مجموعه درمانی با حضور معاون وزیر راه و رئیس کمیسیون عمران مجلس برگزار می شود این مهم تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 944934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha