برگزاری همایش علمی مبانی علمی و شاخصه های عقلانیت در سیره رضوی

منصوری رضی گفت: همایش علمی مبانی علمی و شاخصه های عقلانیت در سیره رضوی در دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد منصوری رضی» عصر امروز (چهارشنبه 11 تیر) در همایش مبانی علمی و شاخصه های عقلانیت در سیره رضوی اظهار کرد: خادمیاران علمی استان گلستان در سایه قدسی کریم اهل محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) دومین همایش علمی خود را در استان گلستان برگزار کرد.

 

مسئول کانون علمی خادمیاران استان گلستان ادامه داد: این همایش امسال در سه پنل تخصصی با موضوع وحدت و تقریب از سیره نبوی و سیره رضوی به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، سیاست ورزی و شیوه های مطلوب توسط دانشگاه پیام نور و امام رضا (علیه السلام) و تقریب مذاهب توسط دانشگاه جامعه المصطفی برگزار شد.

 

منصوری رضی یادآور شد: در این پنل های تخصصی از ظرفیت علما و سخنرانان بهره بردیم و اندیشمندان در این سه حوزه برنامه های خود را ارائه کردند.

 

وی گفت: بخش خادمیاران علمی دفتر آستان قدس رضوی استان گلستان شکل گرفته و موضوعات مختلفی را پیگیری می کنند.

 

مسئول کانون علمی خادمیاران استان گلستان تاکید کرد: مبابحث پیشرفت های علمی از مولفه های اقتدار یک کشور اسلامی است و همکاری و بسیج نیروهای علمی در قالب خادمیاران امام رضا (علیه السلام) می توانند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

منصوری رضی ابراز داشت: دلدادگی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) منوط به داخل کشور نمی شوند و دانشمندانی در سطح جهان در حوزه  علمی با آستان قدس رضوی فعالیت می کنند که به عنوان جهادگر علمی در نظر گرفته شده است و با این مجموعه همکاری می کنند.

 

کد خبر 944951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha