آمریکا نماد استکبار جهانی است

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: آمریکا نماد استکبار جهانی است و در مقابل مکتب انبیای الهی (ع) قد بر افراشته است و نمی خواهد که از دستورات الهی پیروی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام‌ «محمد استوار میمندی»، امروز (چهارشنبه 11 تیر) در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد «شهدای» شیراز گفت: اگر بت آمریکا در اذهان شکسته شود دیگر مذاکره با آمریکا را منجی کشور نخواهند دانست.

مدیر حوزه علمیه استان فارس افزود: آمریکا نماد استکبار جهانی است و در مقابل مکتب انبیای الهی (ع) قد بر افراشته است و نمی خواهد که از دستورات الهی پیروی کند.

وی اضافه کرد: همانطور که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است، مفسدان همواره مدعی صلح هستند و آمریکا نیز با انجام جنایت در مقابل بشر خود را مهد و طرفدار آزادی معرفی می کند.

حجت الاسلام استوار میمندی تصریح کرد: جان بشر برای آمریکا هیچ ارزشی ندارد و این در حالیست که کرامت انسان در دین اسلام جایگاه والایی دارد.

وی ادامه داد: قتل «جورج فلوید» مصداق نژاد پرستی است که البته اولین و آخرین جنایت از این نوع در آمریکا نیست اما در دین ما در آیه 13 سوره «حجرات»، صراحتا با تقواترین را گرامی ترین افراد می داند و قوم و نژاد را مطرح نمی کند.

گفتنی است مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد «شهدا» در شیراز با حضور آیت الله «دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز،  اعضای جامعه روحانیت شیراز،  اعضای شورای قضایی فارس، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی ازمدیران فارس و طلاب حوزه های علمیه برگزار شد.

کد خبر 944965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha