۲۰۳  نخبه مددجوی کمیته امداد در گیلان شناسایی شد

اهرابی گفت: با بررسی های اولیه به عمل آمده از مددجویان کمیته امداد گیلان، تا کنون ۲۰۳ نخبه دانش آموز و دانشجو شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به تقل از روابط عمومی کمیته امداد، «عباس اهرابی» از شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو خبر داد و گفت: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیت های فرهنگی این نهاد صورت پذیرفته است.


مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه در میان خانواده بزرگ کمیته امداد، نخبگان و فرهیختگانی هستند که می‌توانند در اجرای طرح‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و قرآنی کمک کنند، افزود: درصددیم از این توانمندی به خوبی استفاده کنیم.


وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با تحت پوشش قرار دادن ۱۲۴ هزار و ۲۵۹خانوار توانسته زمینه خدمت رسانی را فراهم کند و در این راستا خدمات متنوعی به مددجویان ارائه می‌شود.


اهرابی با بیان اینکه در استان گیلان ۲۰۳ نخبه را شناسایی کرده ایم، گفت: از این میان ۱۲۸ نفر دانش آموز، ۴۸ نفر دانشجو، ۱۱ نفر طلبه علوم دینی و ۱۶ نفر از غیر محصلین هستند.


مدیر کل کمیته امداد استان گیلان با برشمردن زمینه های نخبگی، عنوان کرد: کمیته امداد استان در حوزه های علمی – پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی – هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه کرده است.


وی با بیان اینکه از میان نخبگان شناسایی شده، دانشجویان دارای مقالات برتر علمی isc، isa و همایشی، تألیف و ترجمه کتاب علمی هستند، افزود: پنج دانشجو عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.


اهرابی اضافه کرد: در این طرح مددجویان دارای مقام های اول تا سوم جهانی تا استانی در رشته های مختلف ورزشی، مقام های برتر کشوری در مسابقات و رویدادهای هنری، حافظین پنج تا ۳۰ جزء قرآن کریم، مقام های اول تا سوم مسابقات بین المللی تا شهرستانی در رشته های مختلف قرآنی شناسایی شده اند.


مدیرکل کمیته امداد گیلان خاطرنشان ساخت: مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه های برتر کنکور سراسری، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه های برتر جشنواره ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده باشند.

کد خبر 944986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha