وحدت شیعه و سنی عامل پیروزی و قدرت ایران است

خسروی اسفزار گفت: صهیونیست ها، آمریکایی ها و داعشی های منحرف از اسلام؛ قصد برهم زدن وحدت شیعه و سنی را دارند ولی عامل پیروزی و قدرت ایران همین وحدت میان مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» عصر دیروز (11 تیر) در جمع اهالی روستای خیرآباد درمیان اظهار کرد: مردم باید شکرگزار نعمت های خداوند باشند تا سایر مشکلات هم درسایه این شکرگزاری رفع شود.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه دنیا و دولت‌های مستکبر مانند آمریکا و صهیونیست ها دشمن ایران هستند اما به برکت وحدت شیعه و سنی می توانیم در مقابل دنیا از خود دفاع کنیم.

 

خسروی اسفزار گفت: هرچه وحدت و یکدلی شیعه و سنی بیشتر شود مهر و محبت خداوند هم به امت مسلمان بیش تر می شود، در 40 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است در همه جای دنیا، مظهر وحدت بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه در مرزهای ایران اسلامی خون شهدای شیعه و سنی در هم آمیخته شده است، گفت: هم اکنون داعش دور از اسلام، تربیت شده غرب است چراکه داعش در کشور سوریه، به شیعه و سنی رحم نکرد و معلوم شد که داعش اسم امت پیغمبر را بر زبان دارند ولی با مکتب پیغمبر فاصله دارند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صهیونیست ها، آمریکای ها و داعشی های منحرف از اسلام؛ قصد برهم زدن وحدت میان شیعه و سنی را دارند ولی ایران الگوی وحدت در دنیا است چراکه این وحدت، عامل قدرت و پیروزی ایران است.

 

خسروی اسفزار با اشاره به مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید «نسیم افغانی» در حرم رضوی، گفت: این تشییع در حرم رضوی، نشان وحدت عمیق شیعه و سنی دارد.

 

وی با بیان اینکه ایران در زمان جنگ، سال 1359، اسلحه کلاش و سیم خاردار هم نداشت، افزود: ولی امروز ایران قدرتمند است و هواپیمای آمریکایی را سال گذشته مانند یک گنجشک بر زمین آورد و یا انگلیسی ها سال گذشته جلوی نفتکش ما را که حامل نفت به سوریه بود را با حمایت از آمریکا گرفتند، ولی کشتی‌های ایران مقابله به مثل کردند و نفتکش آزاد شد.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران شیعه و سنی امروز وحدت دارند و مانند قبل نیستند؛ با کمال تاسف تحریم های 40 ساله انقلاب، سبب ایجاد مشکلاتی شد و سبب آن مسئولانی هستند که از فرمایشات رهبری پیروی نکردند.

 

خسروی اسفزار گفت: مسئولان در اجرای فرمایشات رهبری کوتاهی می کنند چراکه رهبر معظم انقلاب 23 سال پیش به دولت وقت گفتند که به فکر اقتصاد نفتی نباشید و کشور را به غیر نفت اداره کنید، ولی مسئولان سهل انگاری کردند و ما امروز مشکلات اقتصادی داریم چراکه درآمد نفتی ما به صفر رسیده است.

 

وی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید از حاکم اطاعت کنیم، گفت: رهبری فردی سالم، مدیر و مدبر هستند و ساده ترین زندگی را دارند، لذا اگر مسئولان فرمیشات رهبر را در خصوص سیاست داخل، سیاست خارج و اقتصاد عملی می کردند مشکلات به اینجا نمی رسید.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی دارای 84 هزار عشایر است، اضافه کرد: این مرزداران ظرفیتی بزرگ هستند که دولت باید مشکلات آنها را برطرف کند.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: وحدت یعنی دل ها به هم نزدیک باشند نه میکروفن ها، هرچه دل ها به هم نزدیک تر شود، لطف و رحمت خدا به انسان بیشتر می شود، لذا حل مشکلات شیعه و سنی هر دو مهم است.

 

وی تصریح کرد: ایران قدرت دارد؛ چراکه درآمد نفتی ما به صفر رسیده ولی 6 کشتی نفت ما، به بیخ گوش آمریکا به ونزوئلا رسید، این درصورتی بود که آمریکا ما را تهدید می کرد، تمام قدرت ایران از دین، اعتقاد و وحدت مسلمانان است.

 

خسروی اسفزار گفت: مرزنشینان درمیان، عامل امنیت در مرز هستید؛ دشمن اگر جرات نمی کند به مرز حمله کند به خاطر مرز نشینان و عشایر است لذا دولت برای حل مشکلات این قشر مسئولیت دارد.

 

در این جلسه مشکلاتی مانند تامین آب شرب، منابع طبیعی و مرتع بندی و مشکلات عشایری مطرح و مدیران همراه قول پیگیری و بررسی دادند.

 

 

 

کد خبر 945013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha