بانک ها حمایت بیشتری از سرمایه گذاران داشته باشند

سنگدوینی گفت: نسبت به همکاری با سرمایه گذار استاندار و دستگاه های اجرایی اهتمام دارند اما نیاز است که بانک ها نیز حمایت خود را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز (چهارشنبه 11 تیر) در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی باید در کنار سرمایه گذار در استان باشد و مشکلات سرمایه گذاران را پیگیری کنند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خرسند هستیم که نسبت به همکاری با سرمایه گذار استاندار و دستگاه های اجرایی اهتمام دارند اما نیاز است که بانک ها نیز حمایت خود را بیشتر کنند.

 

سنگدوینی ابراز داشت: چند طرحی که امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مطرح شد بالغ بر 10 هزار نفر اشتغال در استان ایجاد می کند و باید از سرمایه گذاران و صنعت گران حمایت کنیم.

 

وی گفت: موضوع پتروشیمی و تعیین و تکلیف شدن آن در دستور کار استاندار گلستان قرار گرفته است و در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تقریبا یک ماه از آغاز فعالیت مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم می گذرد اما در دو هفته گذشته بیش از 250 نفر برای اشتغال به دفتر ما مراجعه کرند و این مهم نشان می دهد که باید در حوزه اشتغال تلاش بیشتری شود.

 

سنگدوینی افزود: مجمع نمایندگان استان در کنار مسئولان قرار دارد و در این شرایط سخت اقتصادی پروژه های بزرگی در استان رقم می خورد و باید تشکر کنیم.

 

کد خبر 945026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha