پروژه گیل لند خسارت های بسیاری به شهرداری تحمیل می کند

علوی خواستار لغو قرارداد با سرمایه گذار پروژه ی گیل لند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «امیرحسین علوی» در جلسه علنی شورای شهر رشت که امروز(چهارشنبه،۱۱ تیر) برگزار شد نسبت به اجرای پروژه سرمایه گذاری گیل لند هشدار داد.


عضو شورای شهر رشت با اشاره به تخلفاتی که شهردار رشت در امضای قرارداد با گروه سرمایه گذاری پروژه ی گیل لند مرتکب شده اظهار کرد: شورا با هدف تسهیل در سرمایه گذاری، مجوز فراخوان قرارداد پروژه گیل لند را به شهردار اعطا کرد اما به نظر می رسد در محاسبه سهم و آورده شهرداری در این پروژه شاهد کاهش جدی سهم شهرداری از سوی مشاور هستیم.


وی افزود: شهردار با امضای قرارداد پروژه که در آن تنها ۵۵ درصد درآمد پروژه پارک آبی برای شهرداری در نظر گرفته شده، خلاف مجوز شورا رفتار کرده است.


علوی تصریح کرد: از سوی دیگر با نداشتن سند زمین، هرگونه اجرای پروژه تخلف محسوب می شود.


وی با طرح سوال از شهردار رشت، خواستار ارائه توضیحات وی درباره این پروژه شد و تاکید کرد: برای جلوگیری از خسارات احتمالی وارده بر شهرداری با اجرای این پروژه، خواستار لغو هر چه سریع‌تر قرارداد امضا شده با سرمایه گذار هستم.


با این توضیحات، قرار شد طرح سوال این عضو شورا از شهردار با ارائه اسناد و مدارک معتبر از پروژه گیل لند به شهردار ابلاغ شود.


گفتنی است، پروژه گیل لند شامل پارک آبی، مراکز اقامتی، شهربازی و رستوران چند ماه پیش توسط یک گروه سرمایه گذاری برای اجرا در زمین های جوار آرامستان باغ رضوان رشت مطرح شد.

کد خبر 945041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha