تخفیف ۳۰ درصدی بازدید از بزرگ ترین غار آبی جهان  در دهه کرامت

مجیدی گفت: تخفیف ۳۰ درصدی بازدید از بزرگ ترین غار آبی جهان، غار علیصدر با رعایت تمام مسائل بهداشتی و پروتکل‌های موجود، دهه کرامت در حال انجام است.

«مهدی مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به بازگشایی غار علیصدر از ابتدای خرداد ماه سالجاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این شرکت در راستای ایجاد تسهیلات برای هموطنان به‌ویژه کارکنان دولت، سازمان‌ها و نهادها بلیت غار را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به کاهش بازدیدکننده نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته و مدت محدود فصل گردشگری در استان همدان افزود: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به‌ویژه غار علیصدر و مجتمع تفریحی عباس‌آباد ظرفیت بزرگی برای گردشگری این استان است که باید بیشترین بهره را از آن برد.

 

مجیدی با بیان اینکه ساعت پذیرش بازدیدکنندگان در غار علیصدر از 8 صبح تا ۱۹ عصر است، اظهار داشت: با توجه به کاهش چشمگیر سفرها و شرایطی که با آن مواجه شدیم امیدواریم در فصل تابستان بتوانیم با کاهش محدودیت‌ها و رعایت موارد بهداشتی شاهد رشد اقتصاد بخش گردشگری باشیم.

 

وی افزود: در جهت تکریم روز دختران و دهه کرامت هم‌استانی‌ها می‌توانند برای بازدید غار علیصدر از تخفیف 30 درصدی برخوردار شوند؛ ارگان‌های دولتی نیز می‌توانند با هماهنگی روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر ارتباط بگیرند و از تخفیفات برخوردار شوند.

 

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: با توجه به اینکه موظف هستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان بازدیدکننده‌ها باشیم ارائه ماسک داده و مراحل ضدعفونی کننده در بدو ورود انجام می‌شود و قایق‌ها با حداقل ظرفیت در سطح غار فعالیت می‌کنند. 

 

وی اظهار داشت: همچنین ویلاهای اقامتی در مجتمع تفریحی عباس آباد همدان تا آخر تیر ماه با 50 درصد تخفیف آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران است.

 

 

کد خبر 945074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha