بیست و ششمین جشنواره شعر رضوی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره شعر رضوی ولو در بستر فضای مجازی، سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا علیزاده، پنجشنبه(۱۲ تیر) در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه علیرغم شرایط کنونی اما تشکل های مردمی برنامه های خوبی برگزار کردند؛ افزود: دهه کرامت چند سالی است که در کشور مورد توجه است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در روزهای آغاز دهه کرامکت جلسه مفصلی با حضور همه اعضا برگزار و برنامه ها بررسی شد؛ گفت: امروز به نام خادم الرضا، سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی الگوی خادمان امام رضا نامگذاری شده است.

 

 

وی ادامه داد: طبق گزارش های دریافتی بیش از ۲۲۰ برنامه توسط تشکل های غیردولتی و دستگاه های اجرایی به مناسبت دهه کرامت در حال انجام است که یکی از ویژگی های برنامه ها استفاده از ظرفیت فضای مجازی است که در جهت تولید محتوا و سبک و سیره رضوی کارهای خوبی انجام شد.

 

 

علیزاده مشارکت تشکل های دینی و مذهبی در دهه کرامت به ویژه در جشن های زیرسایه خورشید را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه این جشن ها امسال به دلیل شیوع کرونا تفاوت های با سال گذشته دارد و به صورت تجمعی نیست؛ توضیحاتی هم درباره جشنواره شعر رضوی داد.

 

 

وی اظهار داشت: هر ساله در دهه کرامت بنیاد بین المللی امام رضاعلیه السلام برنامه هایی از جمله جشنواره شعر رضوی برگزار می کرد اما امسال به دلیل کرونا مقدور نشد گرچه آن را در تقویم اجرایی سال جاری دیدیم و برگزاری آن حتی در بستر فضای مجازی انجام می شود.
 

کد خبر 945076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha