برنامه ریزی برای رفع مشکلات حوزه راه و مسکن ضروری است

حجت الاسلام مبلغی با انتقاد از اجرایی نشدن طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کوهدشت، گفت: امروز برنامه ریزی جدی دولت در حوزه مسکن و راه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد رضا مبلغی»، امروز(12 تیر) در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به پروژه چهارخطه کوهدشت- خرم آباد، اظهار داشت: برنامه ریزی دولت برای تکمیل طرح های نیمه کاره در حوزه راه ها بویژه در شهرستان کوهدشت ضروری است.

 

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورتم تسریع در اجرای چهارخطه کوهدشت، افزود: هم اکنون تنها ۱۱ کیلومتر از این محور باقی مانده که ۶ کیلومتر آن نیازمند آسفالت است و در سطح ۵ کیلومتر باید کار اساسی انجام شود.

 

وی با اشاره به حادثه خیز بودن محور ارتباطی کوهدشت_ خرم آباد، تصریح کرد: سال گذشته در این محور ۲۰ تصادف رخ داده که ۷ فوتی و ۲۷ مجروح داشته است و هر ساله مردم کوهدشت در این محور فوتی می دهند.

 

حجت الاسلام مبلغی با بیان انتقاد از طول کشیدن این پروژه، با بیان اینکه این محور ۸۵ درصد پیشرفت دارد، ادامه داد: بخش کشکان- کوهدشت این محور باقی مانده است و قسمت اولیه آن اجرایی شده است.

 

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به طرح ملی مسکن، گفت: متاسفانه شهرستان های کوهدشت و رومشکان به طور کلی در طرح اقدام ملی مسکن فراموش شده است.

 

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه و تورم در حوزه مسکن، افزود: امروز مردم شهرستان کوهدشت بیشترین متقاضی را در زمینه اقدام ملی مسکن دارند.

کد خبر 945212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha