بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به روستای زرد و کاستان مانه و سملقان اختصاص یافت

مدیرعامل بنیاد علوی کشور گفت: مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار برای دو روستای زرد و کاستان شهرستان مانه و سملقان اختصاص داده شد.

"محسن منصوری"  امروز پنج‌شنبه در سفر یکروزه خود به شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: مبلغ 500 میلیون ریال برای بازسازی مسجد روستای کاستان و 250 میلیون ریال برای شبکه های اینترنت این روستا‌ اختصاص داده شد.

 

 

مدیرعامل بنیاد علوی کشور بیان کرد: کمک به آسفالت راه روستای زرد و کاستان نیز از جمله پروژه هایی بود که در این سفر یک روزه انجام شد.

 

 

وی اصلاح باغات در شهرستان مانه و سملقان را یکی از برنامه های این بنیاد عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با اصلاح باغات شاهد تولید و بهره وری محصولات در قطب کشاورزی استان خراسان شمالی باشیم.

 

 

منصوری با بیان این مطلب که روستا برای کشور استراتژیک است، اظهارداشت: باید در مناطق مختلف کشور به دنبال اجرای پروژه هایی رفت که مستضعفان از آن منتفع شوند.

 

 

وی با تاکید بر توسعه و تکثیر الگوی آبادانی و پیشرفت جامع در مناطق محروم عنوان کرد: برای تهیه آب شرب روستایی، طرح هادی، راه روستایی، انتقال کانال آب کشاورزی و... در کنار مردم و دولت مشارکت خواهیم کرد.

 

 

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: رشد اعتبارات محرومیت‌زدایی، توسعه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی از جمله فعالیت های این بنیاد است.

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ بازدید از باغ هلو شهر آوا، کانال انتقال آب کشاورزی، بازدید جاده بین مزارع، بازدید از دامداری چند قلو زا، از جمله بازدید های سفر یکروزه مدیر عامل بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان بود.

 

 

کد خبر 945276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha