اجرای طرح «هرخانه مهمان‌سرای امام هشتم» در گیلان

زارعی گفت: طرح «هرخانه مهمان‌سرای امام هشتم» با طبخ هشت پرس غذا در گیلان برگزار می‌شود.

«عیسی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک ولادت با سعادت ثامن‌الحجج(ع) اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) جمعیت امام رضایی‌های گیلان اقدام به اجرای طرح «هرخانه مهمان‌سرای امام هشتم» کرد.

 

مسئول جمعیت امام رضایی‌های گیلان با اشاره به اینکه هر خانواده می‌تواند با پخت هشت پرس غذا در این طرح شرکت کند افزود: خانواده‌ها پس از پخت غذا می‌توانند با شماره‌های 09117598758 و 09113370931 تماس حاصل کنند تا از آنها تحویل گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرزکت در این طرح باید تا ساعت ۱۴ روز جمعه(۱۳ تیر) با شماره‌های فوق تماس حاصل کنند تا غذاها به موقع توزیع شود گفت: این غذاها بین نیازمندانی که از قبل شناسایی کرده‌ایم توزیع می‌شود.

 

زارعی تصریح کرد: همچنین خانواده‌هایی که علاقه‌مند برای شرکت در این طرح هستند اما امکان پخت غذا را ندارند می‌توانند نذری‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۱۳۱۴۷۰۷۴ به نام عیسی زارعی واریز کنند.

 

مسئول جمعیت امام رضایی‌های گیلان با اشاره به اینکه امام رضا(ع) کانون رأفت و کرامت هستند خاطرنشان کرد: باید درس خوب و سالم زندگی کردن را از ایشان بیاموزیم و معرفت نسبت به این امام همام را در وجودمان نهادینه سازیم.

 

 

 

کد خبر 945326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha