قرآن پژوهی از نیازهای مهم جامعه امروز است

زارع گفت: یکی از نیازهای مهم ما در جامعه قرآن پژوهی است و باید تلاش شود تا نسل جدید در قالب فضای مجازی و انیمیشن با امور قرآنی آشنا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « عباس زارع» پنجشنبه ( 12 تیر) در نشستی با اعضای موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) گفت: نگاه ما حمایت از موسسات فرهنگی است که جریان کرونا مشکلاتی را برای همه موسسات ایجاد کرده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) از مؤسسات خوب استان با طرح ها و ایده های خوب و نیروهای توانمند است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم ما در جامعه، قرآن پژوهی است، اظهار کرد: باید در قالب برنامه های قرآنی و فرآیندهای رشدی مخاطب را جذب قرآن کرده و در قالب فضای مجازی و انیمیشن و استفاده از ظرفیت هنر، کودکان و نوجوانان را به برنامه های قرآنی سوق دهیم.

 

زارع گفت: توجه به فضای مجازی و قصص قرآن نیاز روز است که می تواند توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) اجرایی شود که امیدواریم با مشارکت کارهای مهمتری اجرایی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: تبیین دانشنامه مفسران قرآن پژوه،برگزاری کارگاه های مختلف، مسابقات عطر سیب سرخ و... از برنامه های مهم این موسسه است که با ارتباط مهم با دستگاه های اجرایی می توان کارهای فاخری انجام داد.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه گزارشی از طرح ها و برنامه های این موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص)  ارائه شد.

کد خبر 945333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha