اجرای تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد در آستارا

تئاتر خیابانی با موضوع اثرات مخرب اعتیاد در شهرستان آستارا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، تئاتر خیابانی با موضوع اثرات مخرب اعتیاد شب گذشته(پنج‌شنبه، ۱۲ تیر) در ساحل شریعتی این شهر برگزار شد.

 

در این نمایش که در مدت ۲۰ دقیقه و به نویسندگی و بازیگری آرش قربانپور اجرا شد، کاوه دفتری و سبلانی به ایفای نقش پرداختند.

 

این تئاتر خیابانی به همت سازمان مردم نهاد رنگین کمان زندگی و با مشارکت اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن معتادان گمنام اجرا شد که با استقبال خوب شهروندان آستارایی همراه بود.

 

«شاپور تشرینی» در حاشیه این نمایش خیابانی، اظهارکرد: آگاه سازی جوانان از تاثیرات مخرب اعتیاد بر خانواده و جامعه از اهداف برگزاری این نمایش خیابانی بود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه اثربخشی مفاهیم به صورت بصری بیشتر است، ادامه داد: استقبال عمومی از تئاتر نسبت به سایر روش ها بیشتر است و بنابراین تئاتر خیابانی می تواند در راستای مقابله و پیشگیری از اعتیاد موثر باشد.

 

تشرینی گفت: زبان هنر مهمترین راه پیشگیری از مواد مخدر است و باید از ظرفیت و توان هنرمندان در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد بهره گرفته و با برنامه های فرهنگی، آموزش های لازم ارائه شود.

کد خبر 945373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha