پروژه هتل پدیده شاندیز ۳۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است

محمدی گفت: پروژه ساخت هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و با ادامه روند اجرا میزان اشتغال‌های مستقیم و غیرمستقیم آن به دو برابر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد محمدی» امروز(۱۳ تیر) در مراسم آغاز مجدد عملیات عمرانی هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز، اظهار کرد: در سالروز میلاد فرخنده امام هشتم(ع) شاهد آغاز به کار مجدد پروژه هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز هستیم که پس از وقفه‌ای که ایجاد بود، مجدد به مرحله اجرا در آمد و امیدواریم که بدون وقفه ادامه یابد و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

 

مسئول کارگاه هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز افزود: سازه فلزی این پروژه در ۵۲ طبقه با ۳۰۰ هزار مترمربع زیربنا بوده که فاز نخست آن با ۳۲ طبقه تا پایان سال ۹۹ اسکلت و بتن‌ریزی سقف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برآورد ریالی فاز نخست این پروژه ۳۰ میلیارد تومان بوده است، گفت:‌ پروژه ساخت هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و با ادامه روند اجرا میزان اشتغال‌های مستقیم و غیرمستقیم آن به دو برابر خواهد رسید.

 

محمدی خاطرنشان کرد: هم ‌اکنون در بهترین شرایط آب و هوایی هستیم و خوشبختانه مشکل خاصی نیست و اجرای کار در زمان بحران کرونا هم با رعایت کامل پروتوکول‌ها است، زیرا اگر یک نفر دچار مشکل شود همه را درگیر می‌کند و اخلال در روند اجرای کل پروژه به‌وجود می‌آید و به‌همین جهت کارها با دقت کامل انجام می‌شود.

 

مسئول کارگاه هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز بیان کرد: برنامه‌ زمان‌بندی اتمام کار در بازه زمانی ۵ ساله است و کاربری آن در کلیه فضاهای اقامتی، فرهنگی، ورزشی، همایشی، تالاری و غیره بوده است.

کد خبر 945395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha