جشن میلاد امام رضا(ع) در بروجرد برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد گفت: جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمان حرم رضوی درکانون فرهنگی هنری ابوذرغفاری بروجرد برگزار شده است.

« حسین اصالت پور» امروز(13 تیر) در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  و اعضای موکب مردمی جوانان بروجرد و کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد با اشاره به ارائه گزارش عملکرد فعالیت موکب و کانون فرهنگی هنری مسجد به خدام حرم، گفت: در دهه کرامت با بهره گیری از فرصت فضای مجازی در راستای تقویت فرهنگ رضوی تلاش شده است.

 

وی بیان کرد: در طول دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بین خدام جهادی موکب مردمی جوانان بروجرد با اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد، موکب مردمی جوانان بروجردی و جمعی از مردم دیدار داشته اند.

 

اصالت پور افزود: برای حفظ سلامتی افراد شرکت کننده در این مراسم و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کمک به محرومان و نیازمندان و تلاش برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ دینی از مهم ترین اهداف و رویکردهای فعالیت موکب مردمی جوانان بروجرد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد با اشاره به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد در کمک به مردم بویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: گروه های جهادی جوانان بروجرد تا مهار بحران کرونا در کنار مردم و در راستای مقابله با این ویروس منحوس تلاش می کنند.

 

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک موکب جوانان بروجرد که از ابتدای وجود ویروس منحوس پای کار بوده و هست، افزود: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر ماسک ارسال می کند.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ضدعفونی مدارس، افزود: بنا به درخواست مدیران مدارس، به صورت رایگان مدارس شهرستان بروجرد ضدعفونی و گند زدایی می شوند.

 

اصالت پور با اشاره به برنامه های موکب در دستگیری از نیازمندان، اذعان داشت: با مشارکت خیران طرح عیدانه موکب جوانان بروجرد برگزار شده است.

 

مدیر موکب جوانان بروجرد با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند در این موکب و حمایت مستمر از آنان، افزود:  در طرح عیدانه تلاش شد در مناسبت های چون اعیاد مذهبی و عید نوروز کارت هدیه های تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

 اصالت پور با بیان اینکه تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم می مانیم، اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد به در کنار مردم بودن و به مردم خدمت کردن افتخار می کند.

کد خبر 945428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha