مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدیت داشته باشند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر، خواستار رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم شد و گفت: جدیت در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این ایام بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 13 تیر) در خطبه‌ های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به 14 تیرماه و روز شهرداری و دهیاری اشاره کرد و گفت: شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید خدمت به مردم را اولویت همه فعالیت ها قرار داده و از نگاه های منفعت طلبانه بپرهیزند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: یکی از وظایف اصلی شهرداران و دهیاران رفع مشکلات مردم و افزایش رفاه عمومی با مطالبه گری از دولتمردان و مسئولین است.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک سالروز ولادت امام رضا(علیه السلام)، اظهار کرد: اساس دین اسلام امامت است و خداوند با امامت توحید را در میان مردم تبیین کرد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر، خواستار رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم شد و تصریح کرد: جدیت در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این ایام بسیار مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی و اماکن مذهبی با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی باید فعالیت خود را ادامه دهند، ادامه داد: فعالیت صنوف و برخی از مراکز نباید بهانه ای برای دست کم گرفتن شیوع ویروس کرونا باشد لذا مردم همچنان نسبت به مقابله با این ویروس حساس باشند.

 

امام جمعه شهرکرد یکی از حقوق مسلمین بر همدیگر را در امان ماندن از بلایا و خطرات خواند و خاطرنشان کرد: اگر کوتاهی فردی در رعایت موارد بهداشتی موجب ابتلای افرادی به بیماری شود قطعاً یک حق الناس بر گردن اوست لذا موارد بهداشتی را با دقت رعایت کنیم.

 

حجت الاسلام نکونام با تشکر از زحمات کادر درمانی و بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مسئولین باید آمارهای دقیق اعتماد عمومی را جلب کرده و مردم را به پیش گیری و رعایت نکات بهداشتی تشویق کنند.

 

کد خبر 945455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha