اگر مسئولان راحت طلبی را کنار گذارند، حرکت کشور در مسیر درست قرار می‌گیرد

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه راحت طلبی مسئولان بیشتر از راحت طلبی مردم، ضربه می زند،گفت: اگر مردم و مسئولان همانند هشت سال دفاع مقدس به صورت انقلابی وارد حل مشکلات کشور شوند و راحت طلبی را کنار گذارند، حرکت کشور در مسیر درست قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری» در خطبه های این هفته خود، با یادآوری فرهنگ راحت طلبی که در کلام حضرت زهرا(س) مانع حمایت از ولایت شد، گفت: هزینه راحت طلبی ها و به موقع مقابله نکردن در برابر دشمن، چند برابر مبارزه و مقاومت است.


امام جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه راحت طلبی مسئولان بیشتر از راحت طلبی مردم، ضربه می زند، تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان همانند هشت سال دفاع مقدس به صورت انقلابی وارد حل مشکلات کشور شوند و راحت طلبی را کنار گذارند، حرکت کشور در مسیر درست قرار می گیرد.


وی با تاکید براینکه وظیفه سلامت جامعه بر عهده هر شخصی است، خواستار رعایت قوانین بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم شد.


حجت الاسلام اسکندری با اشاره به نامه ای سرگشاده توسط شخصی که سالها در جریان حاکمیت حضور داشته است، تبیین کرد: این حرکت، یک فرار به جلو و رهائی از مسئولیت ها است زیرا قوه مجریه بیش از ۸۰ درصد کار و سرمایه را در اختیار دارد و باقی در دست دو قوه دیگر است و با این وجود، انتظار از کس دیگر دارند؟


امام جمعه بوئین میاندشت تغییر جهت مطالبه گری مردم را هدف چنین نامه نگاری برشمرد و یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد مقاومتی با همکاری کارشناسان، همواره راهکار و توصیه ارائه می دهند، دولت ها به چه میزان بر این توصیه ها عمل کردند.


وی حمایت از کشاورزی و زمین های حاصلخیز را یکی از راهکار های اقتصادی دانست و اظهار تاسف کرد: اگر از کشاورزی که حمایت نشود، جمعیت مولد مهاجرت می کنند به جمعیت مصرف کننده حاشیه نشین شهرها تبدیل می شوند و این درحالی که زمین کشاورزی زر خیز همانند نفت باید حمایت شود تا تولید کند لذا راهکارهای روی کاغذ و در جلسات نیاز دارد که به میدان عمل وارد شود./

کد خبر 945481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha