پرداخت۳ هزار  میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی ایلام

سرپرست سازمان صمت استان ایلام از پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی ایلام خبر داد و گفت: در سال جاری اولویت با تکمیل واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت است.

«رضا محمدرحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: پروژه های مهم و بزرگی در حوزه صنعت استان ایلام انجام شده و علاوه بر این طرح های دیگری نیز به خصوص در حوزه نفت و گاز در استان در دست اجراست.

 

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هم اکنون میزان سرمایه گذاری طرح های صنعتی استان است، افزود: در سال جای 17 هزار میلیارد دیگر به این رقم اضافه می شود که نشان دهنده رشد ۲۵ برابری سرمایه گذاری تحقق یافته است. 

 

محمد رحیمی با اشاره به تامین مالی تسهیلات واحدهای صنعتی از محل منابع مختلف، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی سرمایه ثابت و درگردش برای واحدهای صنعتی پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری تمرکز برنامه‌ها و اهداف حوزه تولید بیشتر معطوف به پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

 

سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برنامه های ستاد تسهیل در استان، گفت: در سال جاری تاکنون ۱۳ واحد تولید با حمایت کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید به چرخه فعالیت اقتصادی بازگشته است.

 

محمد رحیمی خاطرنشان کرد: تسریع در راه اندازی واحد الفین نقش مهمی در اشتغال پایدار و تولید محصولات متنوع در این واحد صنعتی را در پی خواهد داشت و برنامه های جذب نیرو در پتروشیمی ایلام شامل اطلاع رسانی آزمون، نحوه برگزاری، تخصیص سهمیه و سایر موارد بصورت شفاف و بدون ابهام باید اعلام شود.

 

 

کد خبر 945522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha